۱۹۰ هزار نفر در استان کرمانشاه درخواست کارت هوشمند ملی ندادند

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۱۹۰ هزار نفر در استان هنوز درخواست کارت هوشمند ملی نداده‌اند، از این افراد خواست هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند، وگرنه در آینده برای انجام خیلی از امور با مشکل مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  صادق خدادادی  با اشاره به شروع طرح صدور کارت هوشمند ملی از سال ۱۳۹۱، گفت: این کارت برای افراد بالای ۱۵ سال صادر می‌شود و در حال حاضر از مجموع بیش از یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر واجد شرایط در استان، بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر درخواست صدور کارت هوشمند ملی داده‌اند.

او افزود: از مجموع درخواست‌های داده شده نیز تاکنون برای بیش از یک میلیون و ۱۹۷ هزار نفر کارت صادر شده و مابقی هم رسید دریافت کرده‌اند که می‌توانند تا زمان صدور کارت از آن استفاده کنند  در حال حاضر ۶۹۸۴ کارت صادر شده نیز در مراکز ثبت احوال استان تلنبار شده که صاحبان آن‌ها برای دریافتشان مراجعه نکرده‌اند.

خدادادی در ادامه با اشاره به مراجعه حدود ۱۹۰ هزار نفر در استان جهت صدور کارت هوشمند ملی، گفت: در حال حاضر کارت‌های ملی سابق فاقد اعتبار است واین افراد برای انجام کار‌های مختلف از جمله ثبت نام در مراکز مختلف، کار‌های بانکی و نیازمند کارت هوشمند ملی هستند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار