باند سارقان موتورسیکلت در پاوه متلاشی شد

فرمانده انتظامی پاوه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت و کشف دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در پاوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکز این شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان و بررسی صحنه‌های سرقت، ماموران موفق به شناسایی سه متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ حق جویان ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت ۵ دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر پاوه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی پاوه در پایان و با اشاره به کشف همه موتورسیکلت‌های سرقتی، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

دستگیری سارقان حرفه ای در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲سارق حرفه ای با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او  ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی اموال مسروقه مانند ۵ دستگاه دوچرخه، اگزوز موتور، چراغ خودرو، کلاه کاسکت موتورسیکلت، دریل، تبلت، بخاری پراید، گوشی موبایل، کیسه خواب کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.