جلسه قرارگاه با محوریت مبارزه با کرونا در اندیکا برگزار شد

دوازدهمین جلسه قرارگاه با محوریت مبارزه با بیماری کرونا با حضور مسئولان در اندیکا برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دوازدهمین جلسه قرارگاه با محوریت مبارزه با بیماری کرونابه ریاست فرماندار اندیکا و با حضور امام جمعه، بخشداران، دبیر شورای سلامت و مسئولان دستگاه‌های اجرائی در محل فرمانداری برگزار شد.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکادر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: نباید با این تفکر که مشکل رفع شده دیگر دست از کار برداریم باید محکم‌تر از قبل به کار خود ادامه داده، زیرا که خطر بیماری کرونا بسیار جدیست.

او افزود:  همکاری مسئولان و مردم شهرستان اندیکا تا پایان بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری است.

کاظمی بیان داشت:اگر شهرستان اندیکا جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا وضعیت سفیدی دارد نتیجه آن جدی گرفتن موضوع و رعایت مراقبت‌های بهداشتی ازمسئولان و مردم بوده است که نهایتا جای شکرگذاری دارد.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: تمامی وظایفی که در حیطه ما و مسئولان دستگاه‌ها در زمینه مبارزه با کرونا بوده انجام شده انتظارمان از مردم شریف و عزیز شهرستان این  است که تا مرحله آخر بیماری کرونا همدلی و همراهی مردم نیز ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیران باید اطلاع رسانی را از طریق فضای مجازی، جهت جلوگیری از تجمعات غیرضروری، پرهیز از مراسمات و کار‌هایی که نیاز به حضور در محیط اداری ندارند نهایت همکاری را با مردم داشته باشند که همکاری مردم و مسئولان وجهه مشترک دارد که همان پیاده کردن امر به معروف ونهی ازمنکر در ایام مقابله با کرونا است.

رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا در ادامه تاکیدات لازم را به کلیه ادارات برای موضوع رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اجرای پویش مردمی اهداء خون، تاکید به انجام فرایض روزه ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری در مجالس عزا و شادی، فضا سازی معنوی و…از طریق بخشداران، دهیاران، شهرداران و سایر ادارات ابراز نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.