سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، رضا اختیار وکالتی به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،در حکم علی اوسط هاشمی خطاب به اختیار وکالتی آمده است:

با استعانت از درگاه خداوند متعال نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذریایجان شرقی" منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با بهره‌گیری از کارآمدترین راه کار‌های اجرائی و تعامل، همدلی و بهره‌مندی از توانمندی‌های نیروی انسانی آن اداره کل و در ارتباط موثر با استاندار محترم و اعضای شورای مهارت استان در اجرای سیاست‌های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اولویت‌های دولت تدبیر و امید در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار و همچنین افزایش کارایی شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی استان با رویکرد آینده‌پژوهی و مدل‌های آموزشی نوین مهارتی و با جلب مشارکت آموزشگاه‌های آزاد و شرکای اجتماعی زمینه اشتیاق روزافزون به مهارت و ارتقاء آن در سطح جامعه را فراهم نمایید و با رعایت اصل قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، رضا اختیار وکالتی، با مدرک دکترای فیزیک، پیش از این مسئولیت معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل را برعهده داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.