رزمایش بزرگ کمک مومنانه توسط بسیجیان شرق شیراز

در راستای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه از موضوع انتشار ویروس کرونا، حوزه دو مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شیراز اقدام به برگزاری رزمایش بزرگ کمک مومنانه در سه مرحله کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محسن هاشمی فرمانده حوزه دو مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شیراز با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، مرحله نخست آن را به جمع آوری کمک‌های مردمی و خیریه ها، شناسایی اقشار هدف جهت کمک و اهدای خون دانست  که از روز ۲۸ فروردین تا سوم اردیبهشت انجام  و شاهد سیل کمک‌های مردمی، اهدای خون و شناسایی اقشار هدف با حضور بسیجیان و گروه‌های جهادی بودیم.

او، ضد عفونی کردن مجتمع‌های مسکونی، معابر پر تردد، پمپ بنزین و پمپ گاز‌های شرق شیراز را از جمله اقدامات روزانه در طول رزمایش عنوان کرد و افزود: در مرحله دوم با تاکید بیشتری صورت می‌گیرد تا در کنار افتتاح و افزایش ظرفیت سه کارگاه بزرگ تولید ماسک کاملا بهداشتی بتواند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند.

فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین مناطق هدف در شرق شیراز، آن‌را مرحله سوم رزمایش یادکرد که مقرر شده تا با کمک معاونت بسیج سازندگی ناحیه احمد بن موسی (ع) مرهمی بر درد‌های کسانی باشد که در این اوضاع اقتصادی دچار مشکل شده اند.

هاشمی با اشاره به برنامه‌های آتی بسیج سازندگی، شاخص‌ترین این برنامه‌ها را ایجاد دفتر دائمی مشاوره اقتصاد مقاومتی جهت مشاوره و راهنمایی مشاغل خرد و نوپا دانست که در زمینه‌های تبلیغات، بازار فروش، طرح‌های توجیهی و سرمایه گذاری‌ها مشاوره‌های تخصصی و رایگان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار