کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران آن هنگ خبر داد.

سرهنگ "محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی زابل  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: مرزداران پس از شناسایی قاچاقچیان اقدام به مسدود کردن و زیر نظر گرفتن معابر نفوذی کردند که پس از روئیت قاچاقچیان ضمن غافلگیر کردن آن‌ها، باعث شدند تا آنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

وی تصریح کرد: طی این عملیات مرزداران ولایت مدار هنگ مرزی زابل توانستند ضمن دستگیری دو نفر قاچاقچی،  مقدار ۱۷۸ کیلو گرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در پایان بیان داشت: مرزداران این فرماندهی با پایش شبانه‌روزی مرز‌ها و  رصد اخبار و اطلاعات، عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ می‌کنند و اجازه عبور هیچ نوع موادمخدر و کالای قاچاق را به سودجویان و سوداگران مرگ نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار