واحد‌های تملیکی بانک‌ها در استان باید تعیین تکلیف شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: واحد‌های تملیکی بانک‌ها در استان باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل امروز در جلسه بررسی و تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک های صادرات و ملت گفت:سیاست وزارت کشور و استانداری اردبیل در سال جهش تولید، تعیین تکلیف کلیه واحدهای تملیکی است و امروز در رابطه با واحدهای مربوط به بانک ملت و بانک صادرات تصمیم گیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت:بانک های عامل در استان اردبیل ۴۳ واحد تملیکی احصا کرده اند که ۵واحد از ۴۳ واحد تملیکی متعلق به بانک صادرات و ملت است.

او افزود: بر اساس آمار امور شعب ۳ واحد از این واحدها متعلق به بانک صادرات و ۲ واحد متعلق به بانک ملت است . 

معاون هماهنکی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: هر ۵ واحد تملک شده توسط بانک صادرات و بانک ملت در حوزه صنعت و معدن شناسایی شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه واحدهای تملیکی به صورت ماهانه توسط مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری پیگیری می شود افزود: این واحدها باید در اسرع وقت احصا شده و واحدهای قابل احیا از طریق مزایده ،واگذار و اقاله و همچنین واحدهای غیر قابل احیا مشخص شوند . 

او ادامه داد:باید با پیگیری بانک های عامل و دستگاه اجرایی و استانداری اردبیل اقدامات لازم برای احیای واحد های احصا شده صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.