پایدار: مسابقات سوپر لیگ کاراته قطعا برگزار می‌شود/ استقبال کم نظیری از مسابقات کاتای مجازی صورت گرفت

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: شرایط کاراته نسبت به سایر رشته‌ها متفاوت بوده و بازی‌های سوپر لیگ قطعا برگزار می‌شوند.

ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته در گفت‌وگو با    خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد این شائبه که ممکن است تیم قهرمان را مانند سایر لیگ‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا معرفی کنند، بیان کرد: شرایط کاراته نسبت به سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است و نمی‌توان تیم قهرمان را معرفی کرد و حتما باید تیم‌ها با یکدیگر مسابقه دهند تا تیم قهرمان مشخص شود.

پایدار: مسابقات سوپر لیگ کاراته قطعا برگزار می‌شود/ استقبال کم نظیری از مسابقات کاتای مجازی صورت گرفت

مسابقات سوپر لیگ قطعا برگزار می‌شود

او ادامه داد: در بخش آقایان ۴ تیم با یکدیگر به صورت ضربدری در سوپر لیگ  مسابقه می‌دهند و از طرفی در بخش بانوان هم یک هفته دیگر از مسابقات باقی مانده که طبق تاکید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته قطعا مسابقات سوپر لیگ و لیگ برگزار خواهد شد. ما تنها منتظر بیانیه ستاد مبارزه با  ویروس کرونا هستیم تا نهایتا ترتیب برگزاری مسابقات را بدهیم.

استقبال کم نظیری از مسابقات کاتای مجازی صورت گرفت

رئیس سازمان لیگ کاراته در مورد نحوه برگزاری مسابقات کاتای مجازی عنوان کرد: در این روز‌های کرونایی تلاش کردیم تا مسابقات کاتای مجازی را در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار کنیم که استقبال بسیار خوبی هم از آن صورت گرفته  است و تا الان ۱۶۴۸ نفر (۱۱۶۸ نفر خانم و ۴۸۰ نفر آقا) ثبت نام کردند که فکر می‌کنم چه در دوره قبل از ما و چه بعد از ما و حتی در تمامی فدراسیون‌ها در بخش مسابقات مجازی استقبال بی‌نظیری از سوی ورزشکاران صورت گرفته باشد.

مسابقات کاتای مجازی کاملا رایگان است

وی در ادامه گفت: برنامه‌ریزی‌ها به طوری بود که پویایی و موج شور و اشتیاق ورزشکاران را به طوری حفظ کنیم که در اهداف وزارت ورزش و جوانان و دولت گنجانده شده بود. مسابقات کاتای مجازی در ۵ گروه سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در هر گروه سنی آزاد و کنترلی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود.

۶۰ داور مسابقات کاتا را زیر نظر دارند

پایدار درباره نحوه قضاوت این مسابقات اظهار کرد: ۶۰ داور در دو بخش بانوان و آقایان با توجه به قوانین فدراسیون جهانی و فدراسیون کاراته تمامی فیلم‌هایی که از شرکت‌کنندگان به دست می‌رسند را قضاوت خواهند کرد. این مسابقات در ۲ مرحله‌ای و شروع مرحله اول از روز‌های ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه خواهد بود.

پایدار: مسابقات سوپر لیگ کاراته قطعا برگزار می‌شود/ استقبال کم نظیری از مسابقات کاتای مجازی صورت گرفت

رقابت‌های کاراته وان رشت با عادی شدن شرایط برگزار می‌شود

او در مورد نیمه کاره ماندن رقابت‌های کاراته وان پسران که در شهر رشت قرار بود برگزار شود، بیان کرد: هفته پایانی کاراته وان پسران را قرار بود در رشت برگزار کنیم که به دلیل بارندگی برف و شرایط جوی یک هفته به تعویق افتاد و بعد هم بحث بیماری کرونا پیش آمد. مطمئنا بعد از عادی شدن شرایط، این دیدار‌ها نیز برگزار خواهند شد.


بيشتر بخوانيد: صداقت: بعید است تیم ملی کاراته سهمیه دیگری برای المپیک کسب کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار