اقدامات مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر در دوران کرونا

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به فعالیت‌های متعددی به صورت تلفنی و آنلاین کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابتدای شیوع ویروس کرونا و زمان قرنطینه به ارائه خدمات روانشناختی، روانپزشکی و مددکاری به صورت تلفنی و آنلاین در بستر شبکه‌های اجتماعی در زمینه اضطراب و استرس کرونا، اختلالات بالینی فردی، حوزه تحصیلی، پیش از ازدواج، زوج درمانی و مشکلات خانوادگی پرداخته است.

همچنین این مرکز طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری کارگاه‌های آنلاین در فضای مجازی با موضوعات «رهایی از زندان ذهن در مقابله با ویروس کرونا»، «هدف گذاری و برنامه ریزی برای سال ۹۹»، «اعتماد به نفس»، «هوش عاطفی» کرده است.

همچنین این مرکز در جلسات کمیته سلامت با محوریت مهار ویروس کرونا در محیط‌های دانشگاهی که تحت نظر معاونت دانشجویی برگزار شد، شرکت داشته است.


بیشتر بخوانید: اقدامات دانشگاه امیرکبیر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا


مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ایام عید نوروز نیز با ارائه خدمات تخصصی پاسخگوی تماس‌های مکرر دانشجویان بوده است.

این مرکز در پویش در خانه بمانیم با شعار «کمپین دانشجویی در خانه بمانیم، ایران را سرشار از همدلی کنیم» از طریق تولید محتوا در قالب تهیه پوستر، بروشور، پادکست، کلیپ‌های آموزشی و سرگرم‌کننده، پیام‌های انگیزشی و برگزاری مسابقه +کرونا با استفاده از ظرفیت دانشجویان همیار سلامت روان (کانون همیاران) حضور فعال، پرشور و خلاقانه‌ای در دوران شیوع ویروس کرونا داشته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار