مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد؛

معرفی چهره‌های برتر پویش خانه‌های همنوا در سمنان

حجت‌الاسلام شکری با اشاره به ارسال ۲۳۰ اثر برای پویش خانه‌های همنوا در استان سمنان گفت: چهره نفرات و خانواده‌های برتر این پویش معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه انتخاب برگزیدگان مسابقه پویش # خانه‌های_هم‌نوا ویژه ایام با سعادت ماه شعبان گفت: تهیه فیلم از کودکان و خوانش اشعاری در مدح، ولی عصر (عج) و همچنین جشن‌های خانگی نیمه شعبان موضوع اصلی این پویش بود که در مدت برگزاری با استقبال خوبی روبرو شد و شاهد ارسال ۲۳۰ اثر به دبیرخانه این پویش بودیم.

او با بیان اینکه برپایی جشن خانوادگی، تزئینات و فضاسازی، روان خوانی و تسلط بر شعر‌ها و خلاقیت چهار فاکتوری بودند که داوران برای امتیازدهی به نفرات برتر در نظر داشتند، افزود: از میان فیلم‌های برتر داوری شده، چهار اثر که بیشترین نظر کارشناسان و مردم را به خود جلب کردند، حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند همچنین اسامی ۱۰ برنده دیگر این پویش نیز معرفی‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: خانواده‌های مغانی، اعتماد، حاج محمدی و همچنین خانم سعدی چهار برنده هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس در پویش # خانه‌های_هم‌نوا شدند.

شکری بیان کرد: محمد فاضل جالینوس، زهرا نجفی، محمدصادق گرگانی، فاطمه معصومه آجودانی، سارینا قدیمی، امیرحسین و فاطمه حسینی، محمد عرفان اسلامی، حمید رضا عجم اکرامی، ریحانه اسماعیلی و ملیکا امیدی پور برندگان جایزه یک میلیون ریالی این پویش هستند.

او افزود: آثار ارسالی از سوی میرحسین بیک زاده، امیرمحمد کیقبادی، دلسا متحدی، یاسمن مقیمی و مؤسسه آیه‌های انتظار نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه #خانه‌های_هم‌نوا در سطح استان با استقبال خوبی روبرو شد، تاکید کرد: ترویج فرهنگ سبک زندگی انتظار و مهدوی در زمره محور‌های این پویش در فضای مجازی بوده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.