حمایت شهرداری یزد از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: با توجه به شرایط موجود و رکود بی سابقه در حوزه گردشگری مصمم به حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد گفت: با توجه به شرایط موجود و رکود بی سابقه در حوزه گردشگری، مصمم به حمایت از سرمایه گذاران فعال در این بخش هستیم.

او  با بیان اینکه پس از ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی، صنعت گردشگری یزد به یکی از اولویت های اصلی استان تبدیل شده است، افزود: تداوم و پایداری این صنعت در شهر و استان یزد یکی از امور مهمی است که نیازمند توجه و نظارت بیشتر از سوی مسئولان دارد.

او بیان کرد: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد نیز به سهم خود مصمم هستیم تا حمایت های لازم را در بازه زمانی فعلی نسبت به سرمایه گذران فعال در این حوزه اعمال کند.

رئیس سازمان سرمایع گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد با اشاره به اینکه صنعت گردشگری استان و‌ شهر یزد در شرایط شیوع کرونا به شدت آسیب دیده است، تاکید کرد: این سازمان با همکاری سازمان میراث فرهنگی تلاش خواهد کرد تا بخشی از این آسیب ها را جبران کند و زمینه پایدار ماندن سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار