مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان؛

صدا و سیمای مرکز آبادان با محوریت نشاط معنوی، همراه روزه داران می‌شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت:این سازمان در ماه بهار قرآن از سحرگاه تا شامگاه با محوریت نشاط معنوی، همراه روزه داران می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۹ تلاش می کنیم با ابتکار و خلاقیت برنامه سازان و نگاه ویژه به پویش و رزمایش همدلی ومواسات، روزها و شب هایی به یاد ماندنی برای مخاطبان شبکه آبادان به ارمغان آوریم.

او افزود: با توجه به  تداوم خطر کرونا و تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی, در بخش سیما ویژه برنامه "شکوه بندگی" را از مسجد الغدیر آبادان تقدیم نگاه بینندگان خواهیم کرد تا حلقه وصل دلهای متدین با محراب عبادت شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: پیش از افطار قرائت سال‌های گذشته قاریان کلام الهی در برنامه "جمع خوانی قرآن کریم" و در لحظات منتهی به افطار "ماه مهربون" این بار با رویکردی متفاوت و با بهره گیری از نمایشگر دیواری و گرافیک فاخر میهمان مخاطبان همیشه همراه خواهد شد.

بهرام  خاطرنشان کرد:جمعی از اهالی رسانه نیز با تدارک مسابقه تلفنی نخل و آفتاب با مضمون معارفی و برنامه شبانه عربی "ساعه خیر" تلاش می کنند لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای مخاطبان شبکه آبادان فراهم کنند.

به گفته او  در بخش صدا نیز تهیه کنندگان و برنامه سازان  با تهیه و تولید ویژه برنامه های متنوع  و گوش نواز "سفره های آسمانی" , "به وقت عاشقی" , "بهار قرآن"  و "باغ اندیشه" شنوندگان  رادیو آبادان را از سحر تا افطار همراهی می کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان ادامه داد: اعلام ویژه برنامه های ماه مبارک درسطح شهرستانهای آبادان و خرمشهر, تهیه گزارش متفاوت از ماه مبارک رمضان و فضایل آن, همراهی با مشاغل مختلف و  پوشش و انعکاس رویدادهایی که با این ماه پیوند می خورد در دستور کار گزارشگران و خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان است.

بهرام گفت: تهیه و انتشار موشن گرافیک, پوستر و نماهنگ با مضمون ادعیه، آموزش های بهداشتی و احکام دینی و همچنین تولید مجموعه مستند رمضان الکریم با موضوع آداب و رسوم رمضان در میان مردم عرب آبادان و خرمشهر از برنامه های تولیدی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز آبادان است.

او  تاکید کرد: اهالی رسانه با تمام تلاش برای رساندن ویژه برنامه ها به شب‌های ماه مبارک رمضان در فعالیتند و همه عوامل برنامه ساز به‌صورت مستمر در پشت صحنه ها پایش می‌شوند و تمام نکات بهداشتی و ضدعفونی را در ارتباط با مهمانان برنامه ها رعایت می‌ کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت آقای بهرام
انصافا خوب طلوع کردی و خوب میدرخشید
نشان دادید جوان انقلابی باروحیه دهه 60 اما بروز دهه 90
ماشائالله
احسنت