۲ خبر از دنیای کشتی؛

برترین آزادکار سال آمریکا معرفی شد/تلاش اتحادیه جهانی برای افزایش عدالت در داوری کشتی

جایزه جان اسمیت به جی دن کاس برتری آزادکار سال ۲۰۱۹ آمریکا اهداء می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جی دن کاس آزادکار  وزن ۹۲ کیلوگرم کشور آمریکا، توانست در سال ۲۰۱۹ عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی نورسلطان قزاقستان را نیز بدست آورد و هفته گذشته نیز بعنوان برترین آزادکار آمریکایی در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

بر این اساس جایزه ای با نام جان اسمیت کشتی گیر عنوان دار آمریکایی و دارنده ۲ مدال طلای المپیک و ۴ مدال طلای جهان به جی دن کاکس، اهداء می شود.

امکان بررسی فیلم های کشتی به صورت فریم به فریم

اتحادیه جهانی کشتی برای افزایش عدالت در داوری کشتی، از خدمات یک شرکت ویدویی برای فیلم برداری و بازبینی فیلم مسابقات کشتی استفاده می کند.

این شرکت (slomo.tv) در ۲ سال گذشته در ۲۰ مسابقه از جمله رقابت های جهانی (رده های سنی مختلف) با اتحادیه جهانی همکاری کرده است و قرار است این همکاری تا المپیک ۲۰۲۴ نیز ادامه داشته باشد.

بر این اساس سیستم فیلمبرداری از مسابقات کشتی با ۴ دوربین در هر تشک به صورت HD است و هر ۲ تشک (۸ دوربین) با یک سرور قابل کنترل است.

همچنین برای افزایش عدالت در داوری کشتی زاویه دوربین ها طوری تنظیم شده است که داوران بتوانند در زمان بازبینی فیلم تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده است که کشتی یک ورزش پویا و دیدنی است که توجه مردم در سراسر جهان را به خود جلب می کند. فدراسیون های بین المللی علاقمند به داوری واقع بینانه و منصفانه هستند و در برخی مسابقات مواردی بوجود می آید که تصمیم گیری دشوار است. در این حالت یک ابزار ویژه و یک سیستم ویدیویی چند دوربینه می تواند امکان بررسی فوری اتفاقات از چندین زاویه و با تنظیم سرعت پخش (صحنه آهسته) فریم به فریم را به داوران بدهد.


بیشتر بخوانید: دارنده مدال برنز جهان: از تعویق المپیک راضی هستم/ برای حضور در توکیو از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار