سرمایه‌گذاری بنیاد شهید در استان کرمانشاه

معاون اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به ظرفیت‌های کرمانشاه، گفت : به زودی به صورت جدی سرمایه‌گذاری در این استان را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا صدیقی مقدم معاون اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت : با مطالعاتی که توسط کارشناسان اقتصادی این سازمان انجام شد به این نتیجه رسیدیم که کرمانشاه فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.

او از امنیت به عنوان یکی از زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری در استان نام برد و گفت : فرصت های کرمانشاه برای سرمایه گذاری مطلوب است از این رو به زودی و بصورت جدی سرمایه‌گذاری در این استان را شروع خواهیم کرد.

معاون اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به منظور انجام سرمایه گذاری بهتر طرح ها و حوزه های مختلف کرمانشاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با سودآور خواندن هرگونه سرمایه گذاری در استان کرمانشاه گفت: هم مرز بودن استان با ۲ بخش عربی و کردی عراق، داشتن منابع آبی بالاتر از متوسط کشوری، ظرفیت ایجاد شده از طرح گرمسیری، اقلیم آب و هوایی متنوع و...از ویژگی‌های مثبت استان کرمانشاه است که هرگونه سرمایه گذاری در این استان را توجیه و سودآور کرده است.

هدایت حاتمی افزود: دارا بودن ۱۷ شهرک کشاورزی و نیز شهرک‌های شیلات، دامپروری، گیاهان دارویی و محصولات گلخانه‌ای باعث ایجاد قابلیت‌های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه کشت و صنعت شده است و ما آمادگی حمایت از هرگونه سرمایه گذاری در این زمینه‌ها را داریم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار