دلجویی شهردار منطقه یک از پاکبان مسخره شده توسط بازیگر زن

شهردار منطقه یک از پاکبان پارک نیاوران که در فضای مجازی مورد تمسخر بازیگر زن قرار گرفته بود تقدیر و دلجویی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امین سلطانی، پاکبان در دیداری که سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با او داشت؛ در پاسخ به این پرسش که چرا با این هنرپیشه معروف عکس یادگاری نگرفتید و از او خواستید که برود، گفت:، چون به ما یاد دادند که برای منتقل نشدن کرونا و حفظ سلامتی مردم باید فاصله خود را با آن‌ها حفظ کنیم و به آن‌ها نزدیک نشویم.

موسوی، شهردار منطقه یک در این دیدار خطاب به این پاکبان گفت: خوشحالیم همکارانی مثل شما داریم که برای سلامتی مردم جان خود را به خطر می‌اندازند. جایگاه شما برای ما رفیع است و ارزش کارتان را می‌دانیم. اینکه در این برخورد به خاطر حفظ جان و سلامتی این شهروند فاصله گذاری را رعایت کردید نشان می‌دهد که در کار خود مسئولیت پذیر هستید.

روز سه شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در آن سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون در مسیر عبور از بوستان نیاوران به همراه دوستانش برخوردی توهین آمیز با پاکبانی که روی صندلی در گوشه‌ای از پارک نشسته بود، داشت.

این بازیگر در این برخورد با نزدیک شدن به پاکبان و اشاره به رنگ مشترک لباس خود و او با لحنی تمسخر آمیز از دوستانش خواست که از آن‌ها عکس یادگاری بگیرند. پس از آن با کلمه «برو» از طرف پاکبان مواجه شد و دوباره لحن توهین آمیز خود را ادامه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار