در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشف ۳۶۸ کیلوگرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ متهمان دستگیر شدند

سرهنگ حسنوند از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در محور قم به تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق موادمخدر توسط دو نفر از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مورد بررسی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: با رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان پس از تهیه مقادیری موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور، قصد انتقال آن به تهران را دارند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از شناسایی محور تردد متهمان با دریافت نیابت قضایی تیمی از ماموران پلیس به محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام شدند که در نهایت پس از گشت زنی چند ساعته موفق به رویت خودروی متهمان در محور قم به تهران شدند.


بیشتر بخوانید: کشف تریاک از کامیون حامل بار پیاز


وی افزود: پس از رویت خودروی متهمان، ماموران با دستور ایست سعی در متوقف کردن خودروی مورد نظر داشتند که قاچاقچیان بی تفاوت به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در یک عملیات تعقیب و گریز پس از شلیک چند گلوله هوایی، ماموران موفق شدند با پنچرکردن لاستیک خودرو مورد نظر، متهمان را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۳۶۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند و پرونده نیزبرای بررسی بیشتر به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماموران زحمت می کشند با به خطر انداختن جانشان این مجرمان را دستگیر می کنند قوه قضائیه زحمت می کشد این مجرمان را آزاد می کند
آخرین اخبار