سیستان و بلوچستان پایلوت موفق اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با وجود محدودیت‌ها و کامل نبودن زیر ساخت‌ها از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران مورد تقدیر قرار گرفت و پای لوت کشوری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با وجود محدودیت‌ها و کامل نبودن زیر ساخت‌ها در اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران مورد تقدیر قرار گرفت و پای لوت کشوری انتخاب شد.

ماندانا زنگنه چهارشنبه شب در نخستین کارگروه ساماندهی عرضه گاز مایع سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح الکترونیک گاز مایع با هدف ارزیابی و رفع مسائل و مشکلات موجود از اسفند سال گذشته در این استان اجرایی شد.

او ادامه داد: ضروری است تدابیر لازم جهت تداوم اجرای طرح الکترونیکی گاز مایع در زاهدان تکمیل و رفع نواقص آن تا قبل از شروع فصل زمستان و افزایش تقاضا در سیستان و بلوچستان فراهم شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود محدودیت‌ها و کامل نبودن اجرای این طرح توفیقات قابل قبول به همراه داشته به طوریکه علاوه‌بر تقدیر از سوی شرکت فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان استان پایلوت اجرای طرح در کل کشور انتخاب شد.

او افزود: همچنین ضروری است برای رفاه حال شهروندان مناطق شهری و روستایی زاهدان ایجاد عاملیت‌های ثابت توزیع سیلندر گازمایع تدابیر لازم اتخاذ شود.

زنگنه بر رفع نیاز نفت سفید شهروندان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت:عاملان فروش نفت در استان در شرایط کنونی شیوع کرونا ضمن جلوگیری از اجتماعات در محل توزیع زمینه ارتقای خدمات را فراهم کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: استانداری ، گازمایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار