حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حماسه‌سازی‌های مدافعان سلامت در تاریخ ایران جاودان است

فرمانده دژبان ارتش گفت: به مدافعان سلامت افتخار می‌کنیم و حماسه سازی‌های اخیر کادر پزشکی همیشه جاودان خواهد ماند.

امیر سرتیپ سیدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با ادای احترام به تمام شهدای کشورمان به ویژه شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که فرمودند پزشکان و پرستاران در جهاد فی سبیل الله هستند، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دستور دادند تا دژبان ارتش با نواختن مارش‌های حماسی توسط رزم نوازان خود با پرچم‌هایی که نشان از جنگ و جهاد دارد در بیمارستان‌های تهران حاضر شویم.

او ادامه داد: این کار به صورت همزمان توسط نیرو‌های چهارگانه ارتش در سراسر کشور در حال انجام است. ما هم با حضور در کنار مدافعان سلامت در بیمارستان ۵٠١ امام رضا (ع) ارتش می‌خواهیم به آنها بگوییم که به شما افتخار می‌کنیم و حماسه سازی‌های اخیر شما همیشه جاودان و ماندگار است.

امیر سرتیپ حسینی با بیان اینکه مدافعان سلامت در دوران مبارزه با کرونا زحمات زیادی را متحمل می‌شوند، خاطر نشان کرد: عزیزان مدافع سلامت در این ایام زحماتی بسیاری مانند استرس بر بالین بیماران، دوری از خانواده و هزاران مشکل دیگر را تحمل کردند و از نفس افتادند تا جان مردم را حفظ کنند.

او ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار سایر نیرو‌های مسلح با تمام قدرت و امکانات تجهیزاتی پای کار بوده و عنوان ارتش فدای ملت را صادقانه به منصه ظهور رسانده است. ما همواره در کنار ملت حاضر بودیم و به این حضور نیز افتخار می‌کنیم.

فرمانده دژبان کل ارتش با تشریح برنامه‌های حضور در بیمارستان‌های ارتش اظهار کرد: حرکت اخیر دژبان ارتش در روحیه بخشی به مدافعان سلامت از بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش آغاز شده و تا بیمارستان‌های بعثت نیروی هوایی و امروز هم در بیمارستان ۵٠١ نیروی زمینی ارتش حاضر شدیم و از شنبه هم در سایر بیمارستان‌های ارتش حاضر می‌شویم.

او ادامه داد: بازخورد این حرکت دژبان ارتش در روحیه کادر بهداشت و درمان کشور مثبت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار