اعزام تیم استهلال ماه مبارک رمضان به ارتفاعات سنندج

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج از اعزام تیم استهلال ماه مبارک رمضان در روز پنج‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه با تجهیزات کامل به ارتفاعات این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا اقبال بهمنی  با اشاره به اینکه هر ساله در این ایام جلسات متعددی در سطح کشور برای ایجاد هماهنگی به منظور اعزام اکیپ‌هایی برای رؤیت هلال برگزار می‌شود،گفت: ستاد استهلال ماه مبارک در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و با حضور مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج، دبیر شورای عالی افتای استان، امام جمعه بهاران سنندج و جمع دیگری از اعضا تشکیل جلسه داد.

او افزود: براساس تصمیماتی که اتخاذ شده اکیپی در عصر روز پنج شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه برای رؤیت ماه اعزام می‌شود و چناچه ماه رؤیت شد، روز جمعه، پنجم اردیبهشت‌ماه به عنوان نخستین روز ماه رمضان اعلام می‌شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج  یادآور شد: این تیم با حضور در بلندترین نقطه و با استفاده از مجهزترین تجهیزات که از سوی سپاه بیت‌المقدس و سپاه‌های شهرستانی در اختیار روحانیون قرار می‌گیرد، برای رصد ماه حضور و نتایج به دفتر نماینده، ولی فقیه استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.