سپاه پاسداران در زمینه کمک مومنانه پیشتاز بوده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سربازان ولایت و یاران ملت در امر کمک رسانی و مساله کمک مومنانه پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مراسم رژه رزمایش کمک مومنانه که در محل ناحیه بسیج زاهدان برگزار شد اظهارداشت: باید تلاش کرد تا کمک به مردم تبدیل به یک فرهنگ شود و مردم به صورت گسترده در مساله کمک به نیازمندان ورود کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: از همه عزیزانی که در خدمت رسانی به مردم مستضعف و نیازمند که در این عرصه ورود کرده‌اند قدردانی و سلام رهبر معظم انقلاب را به شما ابلاغ می‌کنم.

امام جمعه زاهدان اظهارداشت:امیدواریم تعداد افراد نیازمند در جامعه ما کمتر شده و به گونه‌ای شود که دیگر فرد نیازمندی در جامعه نباشد؛ اما تا زمانی که این نیازمندان هستند ما باید با ورود خود یاری رسان آنان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایش خود که در رابطه با موضوع کمک رسانی و اقدام خیر داشتند بر مساله مواسات و کمک مومنانه تاکید داشتند و پس از آن همه افراد و گروه‌ها برای لبیک به فرمایش ایشان اقدام کردند.

او  اظهارداشت: ماه شعبان ماه عبادت و بندگی است و امیدواریم که همه ما از فیوضات این ماه عزیز برخوردار شویم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پرتاب ماهواره نظامی سپاه را که با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت را به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار