حلاجی: فیلم‌های جدیدی به کمیته استیناف ارائه کردیم

معاون حقوقی باشگاه سپاهان نسبت به حواشی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

حلاجی: فیلم‌های جدیدی در جلسه ارائه کردیم/ شکایت به دادگاه عالی ورزش به رای استیناف بستگی داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حلاجی معاون حقوقی باشگاه سپاهان درباره جلسه کمیته استیناف و اینکه امیدی برای سپاهان هست که رای بازی با پرسپولیس برگردانده شود، اظهار کرد: پرونده بازی سپاهان و پرسپولیس مهم است و نتیجه اش هم در جدول مسابقات تاثیر دارد. باشگاه سپاهان از حداکثر توان خود را برای دفاع در این پرونده استفاده کرد و امیدواریم که رای بدوی نقص شود و بازی مجدد برگزار شود.

حلاجی درباره اینکه آیا ادله‌ای برای بازگشت رای بازی سپاهان و پرسپولیس وجود دارد، گفت: ادله کافی وجود دارد و فیلم‌های جدید در جلسه ارائه کردیم و باید صبر کنیم که رای کمیته استیناف صادر شود.

معاون حقوقی سپاهان درباره اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند که ادله جدیدی در دادگاه بدوی ارائه نشده است، بیان کرد: فیلم‌های جدیدی در جلسه امروز به نمایش گذاشته شد.

حلاجی درباره اظهارات سرپرست سپاهان مبنی بر اینکه اراده‌ای از سوی سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی نبود، گفت: بحثی که وجود دارد این است که ما درباره تیم خودمان صحبت می‌کنیم. البته مسئله قوه قاهره و فورس ماژور برای ما اتفاق افتاد. شرایط به ما تحمیل شد و بلافاصله بعد از رفع مشکلات، خودمان را به ورزشگاه رساندیم و حاضر به انجام مسابقه بودیم، اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که بازی با پرسپولیس برگزار نشد. اعتقاد ما این است که زمان بازی باید تمدید می‌شد و اجازه برگزاری این بازی را می‌دادند. شرایط براساس ماده ۱۲ آیین نامه برگزاری مسابقات به طور کامل رعایت نشد.

او درباره اینکه در صورتی که رای بازی با پرسپولیس به نفع سپاهان صادر نشود به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کند یا خیر، گفت: انشاالله رای نهایی در کمیته استیناف صادر می‌شود. باید صبر کنیم ببینیم رای کمیته استیناف به چه صورت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار