خبر خوش وزیر ارتباطات برای کودکان محروم ایرانی؛

با مشارکت خیرین، هزار تبلت برای بچه‌های‌ ایران تهیه کردیم

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار توییتی از آماده سازی هزار تبلت ایرانی برای دانش‌آموزان بی بضاعت کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش اقدام یکی از آموزگاران ایرانی که برای دانش‌آموز بی بضاعت خود به کمک همسرش تلفن همراه تهیه کرد تا او از کلاس‌های آموزش مجازی عقب نماند، در فضای مجازی خبر ساز شد.

همسر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران این خبر را به او اعلام می‌کند. در پی این اتفاقات آذری جهرمی با انتشار توییتی از آماده سازی هزار تبلت تولید داخل، برای ارائه به دانش‌آموزان بی بضاعت ایرانی خبر داد.

بر اساس توییت او، توزیع این تبلت‌ها بین دانش آموزان توسط اسماعیل آذری نژاد طلبه فعال بین کودکان کهکیلویه و بویراحمد انجام شود.


بیشتر بخوانید: پاسخ آذری جهرمی به پرسش خبرنگار آسوشیتدپرس درباره پرتاب ماهواره نظامی سپاه


در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط جهرمی را مشاهده می‌کنید:

" چند روز قبل همسرم این توییت رو برام فرستاد و نوشت: «خیلی دیگه از این گره‌ها مونده...». با مشارکت خیرین، ۱۰۰۰تبلت برای بچه‌های‌ایران تهیه کردیم که اسماعیل عزیز هم زحمت تقسیم رو می‌کشه. تبلت‌ها مخصوص کودکان و با افتخار ایرانی‌اند "

اهدای هزار تبلت ایرانی به دانش آموزان ایرانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت به وزیر محترم و تمامی خیرین انشاءالله هر چه سریعتر به تمامی نقاط محروم صعب العبور کشور عزیزمان ایران سرافراز عدالت گستر که کودکان و نوجوانانشان از تحصیل عقب افتاده اند هم امکانات رایگان اینترنتی مخابراتی و گوشی موبایل و تبلت و برق و تلویزیون رایگان برای پیشرفتهای علمی آموزشی و پرورشیشان فرستاده شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا شد ...طرح بسیار خوب و منصفانه ای است برای کودکان کار و کمتر برخوردار کل کشور خدا کند ادامه یابد ملت ایران پایه است...
آخرین اخبار