صدور مجوز راه‌اندازی ۲خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مجوز راه‌اندازی ۲خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده در خرمشهر صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هدا مجیری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کمیته فنی و تخصصی تأیید صلاحیت پروانه‌های بهداشتی در معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

او افزود: در این کمیته درخواست‌ها و مدارک ارائه شده از شرکت‌های متقاضی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت پس از تبادل نظر و جمع‌بندی کلی با صدور و تمدید ۳ پروانه ساخت و صدور ۲ خط تولیدی مایع ضدعفونی‌کننده دست موافقت شد همچنین در کمیته یادشده تخلفات برخی از شرکت‌های تحت پوشش نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان به اقدامات انجام‌شده برای رفع نیاز مردم شهرستان‌های آبادان و حومه، خرمشهر و شادگان به مواد ضدعفونی‌کننده دست در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس مجوز صادر شده در کمیته فنی و تخصصی تأیید صلاحیت پروانه‌های بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای ۲ کارخانه تولید مواد شوینده، خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست در شهرک صنعتی شهرستان خرمشهر محقق شد.

مجیری افزود: این ۲ کارخانه خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست با ظرفیت‌های تولید هر کدام روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده دست در شهرک صنعتی خرمشهر از روز شنبه ۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

او در پایان بیان کرد: محصول تولید شده در این ۲ کارخانه در بسته‌های ۲۵۰، ۵۰۰، ۷۵۰ سی‌سی و یک لیتری است که پس از استفاده از آن‌ها نیاز به آبکشی دست وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.