رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد;

شروع به کار مرکز تعویض پلاک استان ایلام از روز شنبه هفته آینده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از شروع فعالیت مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاترخدمات خودرویی سراسر استان از روز شنبه مورخ ۶ اردیبهشت خبرداد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودرویی با اجرای دقیق مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

او افزود: به منظور جلوگیری از تجمع مراجعان، طرح زوج و فرد پلاک اعمال می‌شود.

کهزادی در رابطه با جزئیات اجرای طرح زوج و فرد پلاک بیان کرد: خودرو‌های که رقم انتهای پلاک فعلی آن‌ها زوج است در روز‌های زوج هفته و خودرو‌هایی که رقم انتهای پلاک آن‌ها فرد است در روز فرد هفته اجازه دریافت خدمات را دارند.

او اظهار کرد: افرادی که عجله و ضرورتی برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته‌های بعد از بازگشایی به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد:کلیه مراجعه کنندگان موظفند ضمن به همراه داشتن نوشت افزار مورد نیاز، از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه صرفا خریدار و فروشنده مجازند وارد مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند ادامه داد: متقاضیانی که مهلت اعتبار وکالت نامه‌های آن‌ها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه‌ها اقدام کنند.

کهزادی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مقابل غرفه‌ها و فضای روبروی باجه‌ها از سوی مراجعان تاکید کرد و افزود: از شهروندان خواستاریم بر روی صندلی‌های انتظار که با فاصله مشخص پیش بینی شده اند بنشینند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.