بخشدار بندر امام خمینی (ره) گفت: ۳۰ دستگاه تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان مستمند تهیه شده و هفته آینده تحویل اداره آموزش و پرورش بندرامام (ره) می‌گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الله خسروی بخشدار بندر امام خمینی (ره) در جلسه آموزش و پرورش گفت: ۳۰ دستگاه تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان مستمند تهیه شده و هفته آینده تحویل اداره آموزش و پرورش بندرامام (ره) می‌گردد.

او افزود: هر اداره یا شخصی که مصوبات شورای آموزش و پرورش را اجرا نکندو در جلسات بعدی حاضر نشود از جلسه اخراج می شود.

خسروی بیان کرد: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری و توجه ویژه به مستمندان و کمک مؤمنانه در جلسه شورای آموزش و پرورش بندر امام (ره) مصوب شد که ۲۰ دستگاه تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان مستمند تهیه گردد که بتوانند از فضای مجازی و آموزش دور مجازی بهره‌مند شوند.

بخشدار بندر امام خمینی(ره) ادامه داد: ما توانستیم به کمک خیرین تعداد ۳۰ دستگاه تبلت دانش آموزی تهیه نماییم که در هفته آینده تحویل اداره آموزش و پرورش داده می شود که بین دانش آموزان محروم تقسیم نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: تا زمانیکه مسولیت در این شهر دارم، وظیفه دارم از تمام اختیارات و وظایف خود برای منافع مردم وکشورتلاش نمایم. رویکرد بخشداری دیگر مثل گذشته نیست و باید در برابر مردم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدسه
۰۹:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بخدا قسم باگریه این پیام رانوشتم کاشکی پدرم زنده بود برام یه تبلت میخرید که ایقدر از درسم عقب نیوفتم
Iran (Islamic Republic of)
مهدسه
۰۹:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بخدا قسم باگریه این پیام رانوشتم کاشکی پدرم زنده بود برام یه تبلت میخرید که ایقدر از درسم عقب نیوفتم