شنبه ۶ اردیبهشت ماه؛

مراکز تعویض پلاک خودرو در خوزستان بازگشایی می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در استان را شنبه ۶ اردیبهشت ماه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: پیرو ابلاغیه شماره ۹۹۷۸۱۳ در تاریخ ۳۰ فروردین ماه امسال و برابر تدابیر اخذ شده، فعالیت تمامی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر استان با آمادگی کامل از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه با اعمال طرح زوج و فرد پلاک از سر گرفته خواهد شد.

او با بیان اینکه این مراکز باید ضمن اجرای دقیق مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ سایر شرایط اقدام کنند، اظهار داشت: رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز پلاک الزامی بوده و مراجعان باید به آن پایبند باشند.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: همچنین افرادی که ضرورت و عجله‌ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند، می‌توانند در هفته‌های آینده  پس از بازگشایی کامل به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: همه مراجعه کنندگان موظف هستند از وسایل حفاظت شخصی نظیر؛ ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرفه‌ها و با هدف اجرای فاصله گذاری اجتماعی، فضای مقابل باجه‌ها خط کشی شده و افراد باید هنگام مراجعه فاصله یک متری را رعایت کنند ضمن اینکه تنها خریدار و فروشنده مجاز هستند وارد این مراکز شوند، مراجعه کنندگان باید نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

او بیان داشت: شهروندانی که مهلت اعتبار وکالت نامه آن‌ها به پایان رسیده باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه خود اقدام کنند. همچنین مراجعه کنندگان در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos باید از تماس مستقیم با دکمه‌ها اجتناب کنند و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند، نشستن روی صندلی‌های سالن انتظار نیز با رعایت فاصله مشخص بلامانع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.