فرماندار خرمشهر؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین نیازمند تفاهم با طرف عراقی

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین امسال ضمن برنامه‌ریزی دقیق همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف نیازمند تفاهم با طرف عراقی هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندارویژه خرمشهر دیروز  در نشست ستاد اربعین در فرمانداری خرمشهر هماهنگی بین بخشی و فرابخشی را نیاز ضروری پیاده‌روی  اربعین دانست و گفت: برای خدمات رسانی به نزدیک به ۲ میلیون نفر زائر اربعین نیاز به ۲۰ هزار نفر نیروی خدمات رسان با همه امکانات رفاهی، درمانی و اقامتی است.

او افزود: برنامه‌های راهپیمایی اربعین در سالجاری قابل پیش بینی نیست چون هر لحظه ممکن است تغییراتی در برگزاری این مراسم ایجاد شود و بر همین اساس باید برنامه‌های پیشنهادی انعطاف پذیری لازم را داشته باشند تا برای تصمیم‌های اتخاذ شده در سطح ملی مدیریت لازم را پیش‌بینی کنیم.

فرماندارویژه خرمشهر گفت: در صورتی که در زمان برگزاری اربعین حسینی طرف عراقی مرز را به هر دلیلی بست باید آمادگی لازم را برای کنترل ورود و خروج زائران را در مرز داشته باشیم .

حیدری ادامه داد: باید به صورتی برنامه‌ریزی کرد تا خدمات رسانی به زائران تا شهر بصره عراق پیش‌بینی‌ شود و اگر لازم باشد از شلمچه تا بصره خدمات رسانی انجام شود و یک تیم برای اعلام نیازهای زائران در خاک عراق مستقر شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.