بایدن: ترامپ به دنبال به تاخیر انداختن انتخابات نوامبر است

نامزد پیشتاز دموکرات‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا را به تلاش برای به تاخیر انداختن انتخابات نوامبر متهم کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان، «جو بایدن»، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد پیشتاز دموکرات‌ها معتقد است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صدد آن است که انتخابات ماه نوامبر را به تاخیر بیندازد.

بایدن شب گذشته در جمع حامیان مالی خود گفت: حرف‌های مرا علامت گذاری کنید. فکر می‌کنم او سعی دارد انتخابات را به نوعی به عقب بیندازد. بیایید با این دلیل منطقی فکر کنید چرا این اتفاق رخ ندهد.

وی گفت پیش‌تر هم در این خصوص هشدار داده و تاکید کرد انتخابات ماه نوامبر نباید به تعویق بیفتد. زیرا این قانون توسط اساسنامه فدرال تنطیم شده است و کنگره باید آن را تایید کند.

او گفت: برخی از جمهوری خواهان در تلاش بودند بدون توجه به تدابیر بهداشتی، رای گیری حضوری را ادامه دهند. انتخابات ماه نوامبر باید کامل، عادلانه و با رعایت ایمنی و سلامت رای دهندگان برگزار شود و هیچ کسی نباید برای رای دادن مجبور شود جان خود را به خطر بیاندازد.

نامزد پیشتاز دموکرات‌ها همچنین ترامپ را به تضعیف انتخابات با استفاده از تقلب در رای گیری متهم کرد. ترامپ در هفته‌های اخیر به شدت با رای گیری از طریق نامه‌های پستی مخالفت کرده است. او این شیوه رای گیری را متقلبانه و خطرناک توصیف کرده بود.

بر اساس گزارش سی ان ان، بسیاری از دموکرات‌ها نگران آن هستند که ترامپ سعی در به تاخیر انداختن انتخابات داشته باشد یا پس از شکست در انتخابات، از ترک کاخ سفید در ماه نوامبر خودداری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار