مخالفت با هرگونه راه‌حل جداگانه برای پایان دادن به جنگ یمن

شورای عالی سیاسی یمن با هرگونه راه‌حل یا توافقنامه جداگانه برای پایان دادن به جنگ در یمن مخالفت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، در نشست شورای عالی سیاسی یمن با هرگونه راه حل یا توافقنامه جداگانه برای پایان دادن به جنگ در یمن مخالفت شد.

شورای عالی سیاسی یمن به ریاست «مهدی المشاط» ضمن اتخاذ چنین موضعی، ادعای ائتلاف متجاوز را در مورد پیشنهاد آتش بس همزمان با اقدام آن به تشدید درگیری و بسیج نیرو‌های خود شگفت آور دانست. شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد هدف ائتلاف متجاوز از این اقدام، سرپوش گذاشتن بر جنایات و تجاوزات خود است، تجاوزاتی که نقض همه قوانین بین المللی است.

اعضای این شورا همچنین درباره تحولات نظامی در جبهه‌های مختلف نبرد به بحث و تبادل نظر پرداختند و از پایمردی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی و مقابله آنان با تجاوز مزدوران در میدان‌های عزت و کرامت قدردانی کردند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین بر تلاش برای کمک به اجرای نخستین طرح ملی به منظور ایجاد کشوری پیشرو و پاسخگو کردن طرف‌های مختلف تاکید کرد.

اعضای شورا از وارد آمدن خسارت به ساکنان استان عدن در پی جاری شدن سیل به علت ضعیف بودن زیرساخت‌های این استان ابراز تاسف کردند و در همین حال خواستار استفاده بهینه از فصل بارش در یمن شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار