امکان ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در دفاتر پلیس ۱۰+ فراهم شد

رئیس پلیس راهور البرز گفت: وسایل نقلیه توقیفی از ۱۵ اردیبهشت ماه در دفاتر پلیس ۱۰+ ترخیص می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهرداری، مدیران و کاربران دفاتر پلیس  ۱۰+ در ساختمان شهرداری کرج تشکیل شد، گفت: در راستای تسهیل در فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و افزایش رضایتمندی شهروندان، از ۱۵ اردیبهشت ماه کلیه خدمات ترخیص در دفاتر خدمات انتظامی (پلیس ۱۰+) انجام می‌شود.

او هدف از این تصمیم را رفع موانع و مشکلات در روند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی دانست و افزود: وسایل نقلیه  به مدت طولانی در پارکینگ‌ها و توقف گاه‌ها نگهداری شده و منجر به استهلاک و به تبع آن باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان می‌شد.

سرهنگ شرق با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته بین مسئولان و کاربران دفاتر پلیس ۱۰+ در این جلسه گفت: ایجاد سامانه نرم افزاری یکپارچه و مدیریت کار آمد تراکنش‌های اطلاعاتی میان پلیس و بخش خصوصی در کاهش هزینه‌های مادی و معنوی و حفظ اموال و حقوق شهروندان موثر است.

او افزود: افرادی که وسیله نقلیه آن‌ها توقیف شده است، چنانچه منعی برای رفع توقیف وسیله نقلیه آن‌ها وجود نداشته باشد، می‌توانند نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور البرز گفت: ۳۱ دفتر خدمات پلیس ۱۰+ در سطح استان آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را دارند.

او در پایان خطاب به شهروندان افزود: ضمن همکاری لازم با متصدیان دفاتر خدمات پلیس ۱۰+ و رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا طبق زمان اعلام شده به این دفاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.