روحانی در گفت و گو با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

همکاری نیروهای مسلح در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا در کشور حائز اهمیت است

رئیس جمهور فعالیت‌ها و همکاری نیرو‌های مسلح در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا در کشور را موثر و حائز اهمیت دانست.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت‌وگو با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، با اشاره به موفقیت اخیر پرتاب ماهواره دفاعی «نور» به فضا، گفت: این موفقیت نشان می‌دهد که تقویت بخش هوا وفضا در کشور و نیرو‌های مسلح گامی دقیق و موثر بوده و باید بیش از پیش در راستای توسعه آن اهتمام داشته و تلاش کنیم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برخی تحرکات بیگانگان در منطقه، تاکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و حضور مقتدرانه در منطقه، راهبرد‌هایی که موجب تامین و توسعه ثبات و امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفت‌وگو با تقدیر از حمایت‌ها و توجه رئیس جمهور نسبت به متخصصان و جوانان فعال در عرصه تولید دستاورد‌های دفاعی کشور، بر اهتمام و جدیت در راستای توسعه توانمندی‌ها و دستاورد‌های دفاعی تاکید کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از سوی نیرو‌های مسلح در راستای همراهی و همکاری با سایر بخش‌ها در مسیر مقابله با کرونا در کشور و تامین نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی در این زمینه، اظهار کرد: وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح کشور تا رفع کامل این بیماری با همه توان در کنار دولت و مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار