ترامپ: پیشرفت چشمگیری در مبارزه با ویروس کرونا کسب کردیم!

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در ۷ روز گذشته پیشرفت چشمگیری در مبارزه با ویروس کرونا کسب کردیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در ۷ روز گذشته پیشرفت چشمگیری در مبارزه با ویروس کرونا کسب کردیم.

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری روزانه خود گفت: موفق شدیم در یک هفته اخیر پیشرفت قابل توجهی در مواجه با ویروس کرونا بدست آوریم. برخی از ایالت‌ها اتخاذ تدابیری برای بازگشایی اقتصادی و بازگشت شرایط به پیش از شیوع ویروس کرونا را آغاز کرده اند.

وی مدعی شد: جهان در حال نظاره بر عملکرد ما در مبارزه با ویروس کرونا است. آن‌ها به اقدامات ما احترام می‌گذارند!

ترامپ خاطر نشان کرد: بسته کمک مالی ۳۲۰ میلیارد دلاری به کارگران را امضا کردم. تاکنون دارویی برای مداوای ویروس کرونا به دست نیامده است. آزمایش‌های زیادی برای دارو‌های ضد کرونا انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: در حال صادرات دستگاه تنفس مصنوعی به کشور‌های مختلف از جمله اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و آلمان هستیم.

ادعا‌های ترامپ در موفقیت دولتش در مبارزه با ویروس کرونا در حالی مطرح می‌شود که آمریکا با اختلاف زیاد از سایر کشور در صدر کشور‌های جهان از لحاظ شمار قربانیان و تلفات این ویروس است.

تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۵۱ هزار و ۲۵۰ تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار