کارگران نقش مهمی در تحقق جهش تولید دارند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: کارگران می‌توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف جهش تولید داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه کارگران در عرصه اقتصاد و تولید، این قشر از جامعه می‌توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف جهش تولید داشته باشند.

او افزود: پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کار و تولید به صورت دقیق اجرا می شود و این امر باعث می‌شود که کارگران به همراه سایر اقشار جامعه از بحران ویروس کرونا به سلامت عبور کنند.

حسینی بیان داشت: ۵ تا ۱۲ اردیبهشت به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی ویژه کارگران و خانواده‌های آن‌ها در اندیمشک اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از طریق فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی و عکس برتر، برنامه معرفی کارگر و کارآفرین نمونه از طریق فضای مجازی و ضبط برنامه با حضور مجریان صدا و سیما، دیدار با کارگران شرکت‌ها و نصب بنر و آذین‌بندی شرکت‌ها و مجموعه‌های کارگری از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارگر در اندیمشک هستند.

این مقام مسئول گفت: ضدعفونی و گندزدایی در جهت مبارزه با ویروس کرونا در حال انجام هستند و این اداره باهدف برگزاری رزمایش کمک مومنانه و در قالب مشارکت با سپاه، به توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان می‌پردازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.