دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه؛

بهزیستی حوزه پراهمیتی است

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : بهزیستی حوزه پراهمیتی است و تا حدودی با وظایف متعدد این نهاد حمایتی آشنایی دارم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان از خدمات صورت گرفته توسط مدیرکل بهزیستی استان و همکارن او تقدیر و با اشاره به اینکه بهزیستی یک حوزه حساس، مهم و فوق احساسی می‌باشد، گفت : وظایف بهزیستی هر روز در حال گسترده‌تر شدن است و نیاز به بازیابی دارد و ما در دادستانی نیز به عنوان کارگزار نظام از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از این نهاد خدمتگزار استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به جامعه هدف بهزیستی گامی برداریم.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان گفت : به لحاظ ارتباط کاری گستره بهزیستی با دستگاه قضایی در بحث پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نیازمند همراهی، مساعدت و همکاری دادستانی محترم هستیم.

او از دادستان محترم کرمانشاه به عنوان انسانی شریف، متواضع، دلسوز و توانمند یاد کرد و گفت: بهزیستی و دادستانی در زمینه‌های مختلف رسیدگی به مسائل کودکان کار و خیابانی، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ و ... دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند.anger:وی با اشاره به اینکه بودجه‌های دولتی کفاف هزینه‌های توانمند سازی مددجویان را نمی‌دهد، گفت: به منظور حل مشکلات معیشتی و اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی، از دستگاه‌های دولتی و خیرین در راستای کمک به این نهاد حمایتی، دعوت نموده‌ایم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.