پیام تبریک حلول ماه مبارک رمضان

مسئولان مهاباد در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امامی امام جمعه، شجاعی فرماندار و محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان (ماه میهمانی خداوند) را به عموم مردم شهرستان مهاباد تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به تمامی شهروندان عزیز شهرستان مهاباد که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

این ماه فرصتی است فرا روی بندگان تا توفیق پیدا کنند با روزه گرفتن، عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی همتا، تقویت و رشد بُعد معنوی، فضائل اخلاقی، تقوا و پرهیزگاری به شناخت و معرفت دست یابند و با شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا به آرامش روحی و روانی برسند.

اینجانبان حلول بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان به ویژه مردم شریف و متدین مهاباد تبریک عرض می‌نمایم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و رفع و دفع ویروس منحوس کرونا، از درگاه حق تعالی توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه عزیز را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.