وزش با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از تداوم وزش باد تا فردا در این استان خبر داد.

وزش با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت در همدان/ تداوم وزش باد تا یکشنبهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر، وزش شدید باد همراه با رگبار پراکنده باران و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده باران در ساعت‌های عصرگاهی شنبه بیشتر است، افزود: بارش‌ها بسیار پراکنده و کوتاه است به طوری که ممکن است در قسمتی از شهر بارش داشته باشیم و در قسمتی دیگر هوا صاف باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه برای امروز و فردا سرعت وزش باد در ساعت‌های بعدازظهر شدید می‌شود، ادامه داد: روز گذشته سرعت وزش باد در شهر بهار به ۹۰ کیلومتر در ساعت رسید.

باقری شکیب عنوان کرد: از روز دوشنبه در پی فعالیت این سامانه محلی، دمای هوای بیشتر نقاط استان بین چهار تا ۶ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و دمای کمینه هوای همدان به چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او افزود: به دلیل وزش باد شدید، از بعد از ظهر امروز غبار محلی همدان را فرامی‌گیرد و روز یکشنبه غلظت آن بیشتر می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و رزن با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب ادامه داد:  بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: وضعیت هوا ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.