رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان این که توسعه فرهنگ قرآنی ضرورت دارد، گفت: این امر باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا مهدیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در دیدار با اعضای انجمن قرآن و عترت شاهرود با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت : ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان تنها راه مقابله با نقشه‌های دشمنان است.

او افزود: همان‌طور که در سایر رویداد‌های فرهنگی و هنری از روش‌های مختلف برای فرهنگ‌سازی استفاده می‌شود، ترویج فرهنگ قرآن و عترت نیز با روش‌های خلاقانه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان انجام شود.

مهدیان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، انجمن قرانی با برگزاری برنامه‌های نو و خلاقانه در جهت پر کردن اوقات فراغت مردم و در راستای پویش "در خانه بمانیم " اقدام می‌کنند.

سید مسعود آقایان رئیس انجمن قرآن و عترت شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه کتاب شخصی، برگزاری محفل مسابقه قرآنی، دیدار با پیشکسوتان قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و اجرای نمایشنامه‌های قرآنی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از برنامه‌های حوزه قرآن و عترت این شهرستان است.

او افزود: معرفی فعالان برتر قران شهرستان شاهرود، تفسیر قرآن، مسابقه نقاشی و برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن از دیگر برنامه‌هایی امسال انجمن قرآن و عترت است.

رییس انجمن عترت و قرآن شاهرود گفت: امسال تفسیر موضوعی قرآن کریم به صورت یک دقیقه‌ای در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.