مرغ مازاد بر تولید در سمنان خریداری می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به تصمیماتی مأخوذه در راستای رفع و کاهش مشکلات مرغداران استان، گفت: مرغ مازاد بر نیاز بازار از تولیدکنندگان خریداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه مرغ مازاد بر نیاز بازار از تولیدکنندگان این استان خریداری می‌شود، گفت: به تولیدکنندگان مرغ توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکل، حتماً مرغ سایز، که دارای وزن یک کیلو ۸۰۰ گرم است تولید کنند.

او بابیان اینکه یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه مرغ معادل سه هزار و ۵۰۰ تن، آماده توزیع در بازار استان سمنان است، ابراز کرد: این اقدام برای حمایت از تولیدکنندگان مرغ و تنظیم بازار صورت می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان، گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از متضرر شدن آنان این آمادگی از سوی دولت و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان وجود دارد تا مرغ‌های آماده ارسال به بازار تولیدکنندگان بدون محدودیت خریداری شود.

میرعماد بابیان اینکه قیمت ۱۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم مصوب خریداری مرغ از مرغداران است، تاکید کرد: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه برای مدت کوتاهی مرغ با سایز دو کیلو و ۲۰۰ گرم نیز خریداری می‌شود.

او  بابیان اینکه خرید مرغ و جمع‌آوری از تولیدکنندگان تا سبب تعادل در بازار می‌شود، ابراز کرد: هر تولیدکننده‌ای که مرغ آماده ارسال به بازار دارد و نگران بازار آن است می‌تواند با مراجعه شرکت‌های تعاونی و همچنین اتحادیه‌ها مقدمات تحویل مرغ به پشتیبانی را فراهم سازد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار