سازمان جهانی بهداشت نام «اسرائیل» را در فهرست کشور‌های اروپایی قرار داد

سازمان جهانی بهداشت در اقدامی جالب‌توجه نام سرزمین‌های اشغالی فلسطین را در فهرست کشور‌های اروپایی قرار داد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اقدام سازمان جهانی بهداشت در قرار دادن نام «اسرائیل» در فهرست کشورهای اروپایی مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

سازمان جهانی بهداشت وابسته به سازمان ملل، که گزارش‌های مداومی را در خصوص وضع شیوع ویروس کرونا در جهان ارائه می‌کند، نام «اسرائیل» را در فهرست خود در منطقه اروپا در کنار کشور‌های اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان قرار داد. این در حالی است که در گزارش این سازمان کشور‌های همسایه سرزمین‌های اشغالی از جمله لبنان، سوریه، عراق و اردن در منطقه مدیترانه شرقی آورده شدند.

در این گزارش قابل‌توجه سازمان جهانی بهداشت همچنین فلسطین اشغالی در زیر گروه خاص «سرزمین ها» قرار گرفت.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اقدام سازمان جهانی بهداشت در محکوم کردن نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی انتقاد و این سازمان را به چشم‌پوشی از وقایع برخی کشورها متهم کرده بودند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا طی روز‌های اخیر چندین بار سازمان جهانی بهداشت را به جانبداری از چین و تلاش برای پنهان کردن اطلاعات اولیه در خصوص شیوع ویروس کرونا متهم کرده است.

هنوز هیچ پاسخ رسمی از سوی سازمان جهانی بهداشت برای این اقدامات خود در قبال رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه به خاطر مقاومت نبود سوریه و لبنان هم توو فهرست کشورهای اروپایی قرار میدادن خلاصه این سازمان بهداشت جهانی و حقوق بشر تو چنگ این صیهونیستاست.
آخرین اخبار