هشدار جدی؛

از شنای مرگبار در سدها و تاسیسات آبی فارس بپرهیزید

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس هشدار داد: شنا در مخازن سدها، بندهای انحرافی و سایر تاسیسات آبی بسیارخطر ناک و خطر غرق شدگی در این مکانها بسیار بالاست.

محمدرضا ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: باتوجه به اینکه احداث سدها و تاسیسات آبی در بستر طبیعی و کوهها و ارتفاعات منشعب از آنها صورت می پذیرد و با جمع شدن آب در پشت آنها، پستی و بلندیهای طبیعی نمایان نیستند خطر غرق شدگی دراین تاسیسات بسیار جدی است و افراد زیادی به خاطر علاقه مندی به شنا در این مکانها قربانی شرایطی شده‌اند که تصور آن را هم نمی کردند.

او افزود: شنا در مخازن سدها، بندهای انحرافی و سایر تاسیسات آبی بسیارخطر ناک است وباتوجه به اینکه احداث سدها و تاسیسات آبی در بستر طبیعی و کوهها و ارتفاعات منشعب از آنها صورت می پذیرد و با جمع شدن آب در پشت آنها، پستی و بلندیهای طبیعی نمایان نیستند خطر غرق شدگی دراین تاسیسات بسیار جدی است و افراد زیادی به خاطر علاقه مندی به شنا در این مکانها قربانی شرایطی شده‌اند که تصور آن را هم نمی کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس تاکید کرد: نبود آگاهی از شرایط حاکم بر مخازن این تاسیسات، حتی شناگران ماهر را به کام مرگ کشانده است.

ارجمند ادامه داد: ورود و شنا کردن در مخازن سدها و بندهای انحرافی و تاسیسات آبی ممنوع است وازمردم عزیز خواشمندم ازشنا دراین اماکن پرهیز نمایند و عواقب ناشی ازآن به عهده شخص خاطی است.

او تصریح کرد: با عنایت به تمایل افراد به شنا و خطر غرق شدگی در محدوده این تأسیسات، این شرکت از مردم فهیم استان تقاضا دارد ضمن توجه به ممنوعیت ورود به ابنیه های مربوط به آب از ورود و شنا کردن در دریاچه سدها، تاسیسات ذکر شده و کانالهای آبیاری و زهکشی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار