پخش جزء خوانی قرآن کریم از شبکه یزد

معاون سیمای مرکز یزد گفت: پخش مراسم، ترتیل خوانی قرآن کریم، هر روز از ساعت ۱۸:۳۰به مدت یک ساعت از شبکه یزد از امروز آغاز می‌شود.

رضا زارع معاون سیمای مرکز یزد با بیان اینکه شبکه یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: پخش مراسم، ترتیل خوانی قرآن کریم، هر روز از ساعت ۱۸:۳۰به مدت یک ساعت از شبکه یزد از امروز آغاز می‌شود.

او افزود: هم چنین برنامه زنده ، ماه مهربانی ، با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ویژه لحظات افطار به تهیه کنندگی و اجرای عباس گلرسان از یک ساعت قبل از افطار تا اذان مغرب و لحظه افطار از شبکه یزد پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز یزدادامه داد: برنامه تولیدی - تامینی "ترتیل خوانی قرآن کریم" نیز هر روز از ساعت ۱۸:۳۰به مدت یک ساعت و برنامه زنده " آئینه ذکر " ویژه احکام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت دوازده تا ۱۲:۵۰ به تهیه کنندگی عباس برزگر و اجرای حامد سلطانی به روی آنتن می‌رود.

او گفت: برنامه تولیدی "شکوفه ها" ویژه کودکان از ساعت شانزده تا ۱۶:۴۵ به تهیه کنندگی رضا طایفی و اجرای قاسم پرهیزگار و برنامه زنده " پزشک شما " ویژه برنامه تغذیه در ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی سید محسن شمس الدینی و اجرای فاطمه زارع هر روز از ساعت نه تا ۹:۵۰ صبح را به روی آنتن شبکه یزد می‌رود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.