پیکر مطهر شهید حقیقی در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد

پیکر شهید دکتر حقیقی نخستین شهید سلامت اصفهان ظهر امروز در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهید دکتر حقیقی از رزمندگان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا روز گذشته به جمع همکاران شهید خود پیوست.

شهید دکتر حقیقی یکی از پزشکان بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و متخصص طب اورژانس بود که در بحران این بیماری منحوس نیز در خط مقدم این جبهه قرار داشت.

پیکر مطهر شهید حقیقی نخستین شهید کادر درمان اصفهان ظهر امروز در قطعه مدافعان حرم گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در حاشیه تشییع پیکر شهید حقیقی درباره این شهید والامقام اظهار داشت: شهادت برادر حقیقی که سالیان بسیاری را در خدمت به جامعه ایثارگری بودند، پزشکی متعهد و متخصص و بااخلاق که از هر گونه تلاشی دریغ نکردند را تبریک و تسلیت می‌گویم.

او افزود: تقدیر بزرگ شهید دکتر حقیقی به اینگونه بود، در شب‌های قدر هر جایی که قرآن را بر سر می‌گذاریم از خداوند می‌خواهیم که مقدرات مناسبی را برای آن سال برای ما قرار بدهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: سرنوشت شهید دکتر حقیقی این بود که به خیل شهدای عزیز بپیوندند، ایشان علی رغم اینکه در خدمت جامعه ایثارگری بودند در خیل شهدا قرار گرفتند.

او تصریح کرد: در زمانی مناسب مراسم با شکوهی را برای شهید دکتر حقیقی برگزار می‌کنیم و فردا نیز به صورت مجازی جلسه‌ای را برای ایشان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.