بسته اخبار حوادث امروز ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

کشف ۲۰ فقره سرقت در میاندورود/ دستگیری سوداگر مرگ در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای تامین امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت ناامن کردن محیط برای سارقان، فروشندگان موادمخدر و مجرمان، با بسیج امکانات و نیرو‌ها در سطح شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، موفق به شناسایی و دستگیری ۲۹ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اماکن، منزل، اموال، قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: کشف ۲ کیلو و ۸۵۸ گرم انواع مواد مخدر و ۱۵ هزار و ۲۶۰ نخ سیگار قاچاق و همچنین پلمپ ۱۴۳ واحدصنفی متخلف از دیگر موفقیت‌های پلیس در اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ داداش تبار گفت:در ادامه این طرح ماموران انتظامی شهرستان ۳ تن چوب آلات قاچاق نیز کشف کردند.

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

او از کشف ۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: در این راستا یک خودرو و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به متهم نیز توقیف شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های اطلاعاتی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در بهشهر

سرهنگ مهدی تقی زاده فر جانشین فرماندهی انتظامی بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ تقی زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم در مخفیگاهش، دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار