سال گذشته؛

اجرای ۱۴ طرح برق رسانی در بروجرد

مدیرامور توزیع برق بروجرد گفت: در راستای توسعه شبکه برق شهرستان سال گذشته ۱۴ طرح برق رسانی در بروجرد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد علی خسروی مدیرامور توزیع برق بروجرد اظهارداشت: این طرح‌ها شامل احداث خطوط فشار متوسط و ضعیف در مجموع به طول ۹ کیلومتر، احداث ۲۵ دستگاه پست‌های توزیع و افزایش ظرفیت پست‌های جدید نصب شده به مقدار پنج هزار و۲۸۰ کیلو ولت آمپر بود.

او گفت: نصب یک هزار و ۱۴۲دستگاه چراغ روشنایی معابر، تعمیر و اصلاح ۲۴۰ پست توزیع، تعمیر و اصلاح ۸۰ کیلومتراز طول خطوط فشار ضعیف و متوسط را از دیگر طرح‌ها و اقدامات انجام شده در راستای تقویت شبکه برق بروجرد در این مدت است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد بیان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۱۰۰ مشترک جدید جذب و پنج هزار و ۹۹۵ لامپ سوخته معابر و خیابان‌های سطح شهر و روستا‌ها تعویض شد.

خسروی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته یک هزار و ۱۵۳ دستگاه پست بارگیری تعادل بار شده و ۱۶ دستگاه سکسیونر قابل قطع زیر بارهوایی نصب شده است.

او ادامه داد: پارسال یک هزار و ۹۷ دستگاه کنتور معیوب تعویض و ۶۳۴ مورد انشعاب غیر مجاز جمع آوری و به مجاز تبدیل شده است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد یادآور شد: در راستای برنامه‌های مدیریت مصرف با ۷۲۰ مشترک برق کشاورزی، صنعتی و ایستگاه‌های س ان جی تفاهم نامه امضا شده است.

خسروی گفت: هم اکنون کار ارتقا کتابخانه این اداره با اعتبار حدود ۱۰۰میلیون تومان برای غنی سازی اوقات فراغت کارکنان انجام و کار اصلاح و بهینه شبکه فشار متوسط روستای دهنو مقدسی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

او برق رسانی به روستای جدید تنگ محمد حاجی با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که در سیل ۹۸ جابجا شده بود و آغاز احداث شبکه جهت جداسازی روستا‌های سنگ سفیدکهریز، ملک آِبان و درودگران از شبکه برق ملایر را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

خسروی اظهارداشت: با توجه به اینکه ارائه خدمات بهینه و اجرای طرح‌های توسعه شبکه برق رسانی شهرستان از محل ازپرداخت قبوض مصرفی مشترکان تامین می‌شود وصول مطالبات ۹۵درصد بوده و کاهش تلفات انرژی برق به ۷/۹ درصد رسیده است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد افزود: طول شبکه برق بروجرد یکهزار و ۲۰۰ کیلومتراست که در سه سال اخیربا هدف کاهش خاموشی ها، جلوگیری از اتلاف انرژی و سرقت کابل‌ها ۱۰۰درصد شبکه برق این شهرستان به کابل خود نگهدار تجهیز شد.

هم اکنون بیش از ۱۴۱ هزار مشترک خانگی و صنعتی در بروجرد وجود دارد.

بروجرد با بیش از ۳۵۰ هزار تن جمعیت و یک هزار و ۶۰۶ کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع شده و دارای آب وهوای معتدل است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.