تسطیح و رگلاژ بیش از ۲ هزار کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از تسطیح و رگلاژ بیش از ۲ هزار کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان مشگین شهر خبر داد.

رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: با هدف تسهیل در رفت و آمد روستاییان و داد و ستد آن‌ها ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان توسط راهداران در سال گذشته تسطیح و رگلاژ شده است.

او با بیان اینکه در قالب این طرح ملی ۲۰ کیلومتر از راه روستایی این شهرستان بهسازی، شن ریزی و آسفالت می‌شود افزود: سال گذشته راهداران شهرستان مشگین شهر ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی را شن ریزی و ۶۰۰ کیلومتر نیز قنوزنی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر خبر داد و تصریح کرد:در سال گذشته راهداران این شهرستان از ۵۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کرده، ۱۲۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، با حکم قضایی ۱۷ مورد تخریب انجام و همچنین ۵۸ مورد مجوز ساخت و ساز صادر کرده اند.

فرج پور نصب ۱۱۵ عدد مخروط ایمنی و انجام ۳ هزار و ۷۵۰ متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر را در سال گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در سال ۹۸ راهداران تلاشگر این شهرستان با استفاده از ۲ هزار تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر را لکه گیری کرده اند.

او لکه گیری ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع از محور مغان، نصب ۸ سرعتگیر پلاستیکی، نصب هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی، تکمیل فرم شناسنامه ۷۵۹ دستگاه از پل‌های اصلی، نگهداری روشنایی تونل آزادگان و ۳۵۰ عدد از چراغ‌های چشمک زن را از اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین شهر در سال ۹۸ برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه در سال گذشته جهت دید بهتر رانندگان در جاده ۲۱۰ عدد از تابلو‌های فرسوده از سطح جاده‌های این شهرستان برچیده شده است بیان کرد: سال گذشته ۴۰۰ عدد تابلوی ایمنی و ۳۰۰ متر مربع علایم اطلاعاتی و بنر هشداری در بزرگراه و محور مغان- مشگین شهر نصب شده است.

فرج پور از انجام ۹۲ هزار کیلومتر باند برفروبی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران خبردادو گفت:راهداران زحمتکش این شهرستان با استقرار در راهدارخانه‌ها با استفاده از ۳ هزار تن ماسه ونمک پاشی نسبت به بازگشایی محور‌های اصلی و روستایی در اسرع وقت اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.