نماینده وزیر بهداشت در گیلان:

خطر بازگشت بحران کرونا، استان گیلان را تهدید می‌کند

نماینده وزیر بهداشت در گیلان گفت: به علت افزایش ترددها، زنگ خطر شیوع موج دوم کرونا در این استان به صدا درآمده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدحسین قربانی، نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه با عادی شدن تردد‌ها و حضور مسافران در این استان، احتمال شیوع موج دوم کرونا به وجود می‌آید، گفت: خطر بازگشت بحران کرونا گیلان را تهدید می‌کند.

او با بیان اینکه بار‌ها نسبت به عادی شدن تردد‌ها در بین مردم هشدار داده بودم، افزود: آمار ابتلای خانوادگی به ویروس کرونا در استان و گزارش‌هایی که در این مورد می‌رسد، نگران‌کننده و جدی است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: انجام دید و بازدید‌های دسته جمعی، شرکت در محافل و دیدار‌های خانوادگی موجب شده ویروس کرونا در بین خانواده‌ها شیوع پیدا کند.

قربانی با بیان اینکه کادر درمانی در ماه‌های اخیر فشار مضاعفی را تحمل کرده است، گفت: حجم ورودی مبتلایان به بیمارستان‌ها خستگی آنان را دو چندان می‌کند.

او توجه بیشتر و جدی مردم به بحث حفاظت شخصی و رعایت اصول بهداشتی در این برهه حساس زمانی را ضروری دانست و تصریح کرد: به علت افزایش تردد‌ها زنگ خطر شیوع موج دوم کرونا در استان گیلان به صدا درآمده است بنابراین برای جلوگیری از وقوع آن همه باید وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.