برگزاری ۴۰ پایگاه مواسات و همدلی در مدارس علمیه فارس

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه فارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۰ پایگاه مواسات و همدلی در سطح مدارس علمیه استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد فقیه، مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه فارس با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و همدلی در راستای منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: به‌منظور تکریم و خدمات‌رسانی به نیازمندان استان فارس، پایگاه‌های مواسات و همدلی از سوی مدارس علمیه سطح استان برپا شده است.

او، تصریح کرد: تعداد پایگاه‌های مواسات و همدلی برپا شده در مدارس علمیه استان فارس  بیش از ۴۰ پایگاه است که این پایگاه‌ها با همكاری بسیج طلاب و روحانیان برپا شده‌اند.

فقیه ادامه داد: در بیش از ۸۰ درصد مدارس علمیه فارس این کار انجام شده است که طلاب کمک‌های مردمی و خیران را پس از جمع‌آوری میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه فارس افزود: پایگاه مواسات و همدلی مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس از  ۳۰ فروردین ماه ۹۹ در مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس برپا شد که به‌همین منظور شماره کارتی برای کمک به نیازمندان  به شماره ۵۸۵۵۸۳۷۰۰۴۶۵۱۱۷۶ به نام مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار