صادرات بیش از ۱۵۰ قلم محصولات غذایی و بهداشتی به بیش از ۱۰ کشور دنیا

یک شرکت فناور در حوزه محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی توانسته به بیش از ۱۰ کشور دنیا، محصول صادر کند.

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پارک علم و فناوری البرز، جمال نجفی، مدیرعامل یک شرکت فناور اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت این شرکت، اهداف کلان آن بر اساس تولید محصولات جدید و مورد نیاز با فرمولاسیون‌های نوین و بدون کپی برداری از سایر کشور‌ها بوده است.

این مدیرعامل شرکت فناور درباره محصولات این شرکت توضیح داد: این شرکت با بیش از ۳۵ نیروی توانمند، توانسته حدود ۱۵۰ قلم دارو ومواد بهداشتی را فرموله، تولید و صادر کند.

او افزود: حدود ۱۰۰ قلم از کالا‌های تولیدی این شرکت عضو پارک علم و فناوری البرز در حوزه حیوانات شامل دام، طیور و آبزیان وبیش از ۵۰ محصول نیز در حوزه بهداشتی و مصارف انسانی است که با استقبال خوب بازار‌های داخلی و حتی خارجی قرار گرفته است.

نجفی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری البرز بستر خوبی برای فعالیت‌های فناور و دانش بنیان است، افزود: تقریباً ۱۴ درصد از صنعت کشور ما در استان البرز بوده و از حیث توان تولید و نوآوری، این استان به عنوان قطب علم و فناوری کشور نام گرفته است و پارک علم و فناوری البرز هم تعامل خوبی با بخش‌های علمی و صنعتی استان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.