استان زنجان در جذب سرمایه گذار جایگاه خوبی در سطح کشور دارد

استاندار زنجان با بیان اینکه استان در جذب سرمایه گذار جایگاه خوبی در سطح کشور دارد گفت: برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

استان زنجان در جذب سرمایه گذار جایگاه خوبی در سطح کشور داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از تشکیل کمیته احیای واحد‌های تولیدی در استان زنجان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی است.

او به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «جهش تولید» اشاره کرد و یاد آور شد: باید عزم همگانی در تحقق شعار سال مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان، گفت: برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شودتا جهش تولید در استان محقق شود.

حقیقی به موضوع پسماند روی در استان اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه و دادستان حکم پسماند روی را به نفع مردم صادر کردند و این برای استان بسیار مهم است.

او با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه گذار جایگاه خوبی در سطح کشور دارد، ابراز داشت: این استان در حوزه جذب مشارکت‌های اقتصادی بخش خصوصی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار زنجان، گفت: این استان زیر ساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را دارد.

حقیقی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحد‌های تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است، افزود: برای تحقق این مهم در استان زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.

او تاکید کرد: کمیته رصد اشتغال استان زنجان تشکیل‌شده است و همچنین رفع مشکلات نقدینگی واحد‌های تولیدی و معوقات بانکی مشکل مهم واحد‌های تولیدی در استان زنجان است که در این راستا مشکلات این واحد‌ها با حضور مدیران ارگان‌های متولی تولید رفع خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.