توزیع مواد اولیه، جایگزین غذای گرم افطاری بین نیازمندان در تفت

فرماندار تفت گفت: خیرین و بانیان در ماه رمضان مواد اولیه را بجای غذای گرم در اختیار نیازمندان قرار دهند.

علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: با توجه به امکان آلوده شدن افراد در مسیر پخت و توزیع غذای گرم به‌ عنوان افطار یا سحر در هیئت‌های مذهبی و مساجد امکان توزیع آن وجود ندارد و خیرین و بانیان این‌گونه مراسم‌ها مواد اولیه را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

او از فعال شدن ستاد همیاری اجتماعی شهرستان نیز خبر داد و افزود: با فعال شدن ستاد همیاری اجتماعی این شهرستان با همکاری کانون‌های سلامت و مراکز خیری امکان جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی مؤسسات خیری فراهم‌شده و این کمک‌ها با رعایت کرامت انسانی به دست افراد نیازمند می‌رسد.

نوکار با گلایه از کم‌توجهی تعداد محدودی از واحد‌های صنعتی در شهرستان به اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی در چند روز گذشته خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط شد.

او ادامه داد: ضروری است صنعت معدن و تجارت بازدید‌های دوره‌ای از مراکز صنعتی شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز به‌خصوص مراکزی که بالای بیست نفر در آن مشغول به کار هستند را بررسی و گزارش آن را به ستاد ارائه کنند.

فرماندار تصریح کرد: همکاری مردم شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مطلوب بوده است و امیدواریم همچنان تا نابودی این بیماری در رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (هوشمند) همراه و همگام با مسئولان مربوطه باشند.

علیرضا نوکار افزود: در چند روز گذشته آمار افراد مبتلابه این ویروس در شهرستان افزایشی نداشته و شهرستان تفت یکی از پاک‌ترین شهرستان‌ها در استان درزمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او گفت: نقش مردم و ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا چشم‌گیر بوده و همیشه مصوبات ستاد شهرستانی از مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا یک گام جلوتر بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار